╰☆ L.C.P ☆╮

^.^ Bun venit! ^.^
Dacă iți place forumul nostru si vrei să ni te alături, înregistrează-te și fă parte din "Familia de Nebuni"! Aici te poți distra și iți poți face mulți prieteni! Intră și Have Fun Love

Vă mulțumim de vizită! Și vă urăm o zi bună în continuare! Smile

Felicitări, bunnylovers! Lucrarea o puteți citi aici: Lucrări Concurs Proză - Septembrie 2016

Hiii!

Distribuiti

bunnylover537
    Inactiv
    Inactiv

Data de înscriere : 28/08/2016

Hiii!

Mesaj Scris de bunnylover537 la data de Dum 28 Aug 2016 - 16:36

Buna! Sunt Joanna,am 21 de ani, sunt studenta la medicina si ador sa scriu <3
    Scriu roleplay de prin 2007, am detinut multiple site-uri fie ca admin principal, fie co-admin. Fic-uri scriu de mai mult timp, dar nu cu aceeasi constanta. Scriu si in romana, si in engleza. Imi place sa explorez cat mai multe idei din multiple domenii, sa am personaje din background-uri diverse, ca sa pot sa invat si eu pe masura ce le creez.

See you around  Bautura

RR
    Administrator
    Administrator

Sex : feminin

Data de înscriere : 09/01/2011

Re: Hiii!

Mesaj Scris de RR la data de Dum 28 Aug 2016 - 22:10

Bună, Joanna!
    Bine ai venit pe forum Big Hug 
    De atâția ani scrii la RPG, uaa, înseamnă că ești expertă ^.^
    Noi două am discutat puțin pe chat, dar aș avea niște întrebări scurte.

1. Citești cărți în timpul liber? Dacă da, ce gen?
    2. Care sunt filmele tale preferate?
    3. Ești singură la părinți?

Cam atât, deocamdată. Ședere plăcută și noi două vom intra în contact cât de curând (ce ciudat a sunat asta Laugh )

bunnylover537
    Inactiv
    Inactiv

Mesaj Scris de bunnylover537 la data de Dum 28 Aug 2016 - 22:19

Oh, intrebari! Ma simt in centrul atentiei Smile
    1. Citesc cat pot de mult, mai ales in vacante. Trebuie sa citesc extrem de mult pentru facultate si nu am timp pentru beletristica pe cat as vrea. In principiu, imi plac cartile fantasy, romance (care nu ma fac sa vomit un curcubeu), si thriller/crime.