Contul membrilor cu numărul de mesaje postate (topicuri, comentari etc.) = 0, vor fi șterși de pe forum în următoarea săptămână.

    Tutorial - Conturarea si colorarea personajului

    Distribuiti
    avatar
    Ella ♣
    Moderator
    Moderator

    Sex : feminin

    Tutorial Tutorial - Conturarea si colorarea personajului

    Mesaj Scris de Ella ♣ la data de Vin 19 Iul 2013 - 17:44

    Konnichiwa minna-san!
    Salutari la toti!


    Inainte de a incepe un nou tutorial trebuie sa va mai spun ceva. Probabil ca multi dintre voi ati mai auzim si de OC, printre RPC-uri. Am sa va explic ce inseamna abele si care este diferenta. RPC vine de la Role Play Color, adica personajul este acelasi, are aceeasi figura, aceleasi haine, doar culoarea difera. Asta inseamna RPC, personajul este acelasi, doar culoarea parului, ochiului, hainelor este diferita, de la asta vine si acel Color. Pe de alta parte OC vine de la Original Character este cu totul altceva. Puteti spune ca faceti un OC atunci cand incepeti sa folositi mai mult base, sa adaugati haine create de voi, coafuri noi sau chiar imaginea respectiva sa fie desenata de voi.  Asa ca iata diferenta, un RPC este doar schimbarea culorii a unor imagini [ca sa spun asa] iar un OC este o imagine diferita. Sper ca ati inteles. ^-^ Acum ca am stabilit diferentele, e vremea sa va arat cum sa faceti un RPC/OC in toata regula. ^-^

    Incepem cu inceputul. Deschideti programul --> File --> Open --> Alegeti ce imagine doriti voi. ^-^ Eu am ales un base din Naruto.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Dupa, creeati un vector, alegeti butonul Curve si incepeti sa conturati personajul.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    La final ar trebui sa arate cam asa...
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Tips: Ca sa vedeti mai bine ce v-a iesit, in layer-ul cu poza pe care ati deschis-o, se vede intr-o casuta mica un ochi.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Tot ce trebuie sa faceti e sa dati click pe el si va aparea asa.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Acum vom incepe sa trasam liniile care vor marca umbrele.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    La final ar trebui sa arate cam asa.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Acum vom inpece sa coloram. Vom crea mai multe layere si vom incepe cu umbrele. Aveti grija ca vectorul sa ramana sus, primul, ca altfel nu mai iese mare lucru. Cu ajutorul unei "baghete" care este incercuita mai jos, vom puteam colora mai usor.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Doar o selectati si va duceti in locul pe care vreti sa il colorati. Veti vedea ca odata ce apasati in zona respectiva, s-a colorat intr-o nuanta albastruie.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Dupa cum vedeti o parte a topului a ramas necolorata. Asta se intampla deobicei la colturile ascutite. Tot ce trebuie sa faceti este sa colorati cu ajutorul baghetei si acea parte. Va duceti mai aproape cu ajutorul cursorului si apasati in locurile albe pana dispar. ^-^
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Pentru a adauga culoare, tot ce trebuie sa facem este sa selectam layer-ul de sub vector. Alegem butonul Bucket si veti observa ca locul pe care l-am selectat, culoarea albastra va dispare si pe liniile trasate vor aparea altele care dau impresia ca se misca. Asta inseamna ca acel loc este delimitat si doar acolo se va colora. Dupa cum spuneam, alegem butonul Bucket, o culoare si apasam pe top.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Acum, ca sa scapam de selectia facuta, trebuie sa mergem in bara de instrumente de sus. Selection --> Clear sau Deselec. Sa nu uitati ca mereu sa deslectati selectia cand ati colorat, altfel colorarea o va lua putin razna. Acum urmeaza sa aplicam acelasi "exercitiu" pentru fiecare umbra. Cand selectati cu bagheta sa fiti mereu pe vector [Linework], fiindca daca sunteti pe layer selectia se va face pe toata pagina si nu e corect. Vectorul ajuta bagheta sa "recunoasca" liniile trasate. Continuati cu selectia si colorarea. ^-^
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Incepe sa prinda viata frumos, nu?

    Tips: 1. Pentru umbrele parului si ale pielii, nu este nevoie sa le luati pe fiecare in parte. Le selectati pe toate odata si le colorati pe toate. Asta se aplica numai in locurile unde veti aplica aceeasi culoare.
    2. In loc de bagheta, daca va este mai la indemana puteti folosi butoanele Select/Deselect, care se afla in panoul cu instrumente din vector. ^^

    Acum, vom repeta exercitiul si cu partile luminoase, nu uitati ca pe acestea sa le colorati in urmatorul layer. Dupa cum v-am mai spus bagheta mai are tendinta de a face culoarile sa o i-a putin razna. Dupa ce ati terminat toate partile de colorat,a r trebui sa arate cam asa. ^-^
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Tot ce trebuie sa mai facem este sa adaugam un background. Acum, mergem in bara de instrumente File --> Open --> Si alegeti un background salvat [aveti grija sa se luati cat mai amri de pe net, ca sa incata in toata imaginea.] Dupa care o selectati cu ajutorul baghetei.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    O copiem [Crtl+C], ne ducem in imaginea cu personajul nostru si o lipim [Crtl+V] si ar trebui sa arate cam asa.
    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

    Si cam asta a fost.
    Eu sper sa va ajute cat de cat tutorialul asta, iar daca totusi aveti vre-o nelamurire nu ezitati sa imi dati un PM. Voi incerca sa raspund cat mai repede posibil. ^-^

    [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea aceasta imagine]

      Acum este: Vin 24 Mar 2017 - 18:01